پرتال آنلاین گیم نت و کافی نت سون

بزرگترین کافی نت و گیم نت در صدرا «se7en»

پرتال آنلاین گیم نت و کافی نت سون

بزرگترین کافی نت و گیم نت در صدرا «se7en»

شروع با pes 14

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۵۷ ق.ظ

شروع کار را با یک خبر از pes 14 سر میگیریم . این پست اولین پست از وبلاگ ماست ، در این وبلاگ اخبار جدیدترین اتفاقات دنیای بازی رو در حد توان در اختیار شما میگذاریم .

بیش تر سعی در انعکاس اخبار برتر دیگر پرتال ها و اگاهی از زمان سری مسابقات بازیهای ریانه ای گیم نت هدف ما در ایجاد این وبلاگ بود.

 

PES 2014 دارای فیزیک و انیمیشن هایی واقعی خواهد بود.

 

pes-2014-balllogo-Blackgames.ir


Konami اعلام کرد ، PES 14 از موتور HAVOK در بازی خود استفاده کرده تا بتواند انیمیشن بهتر ، فیزیک بهتر و شبیه سازی طبیعی تری از لباسهای بازیکنان را به نمایش بگذارد و بتواند فوتبالی واقعی تر بسازد . مدیر منطقه ای آسیا کونامی در این مورد به Arnaud Saint-Martin گفت :

 

” حرکت بازیکنان و فیزیک آنها ، مولفه هایی کلیدی در یک بازی زنده ( واقعی ) خواهند بود . پس این افتخاری است برای موتور HAVOK ، تا کونامی بتواند عناصر قدرتمند این موتور را به نمایش بگذارد . تیم های موجود در PES برای سالها تکامل پیدا کردند تا بتوانند مرزهای این بازی را به جلو ببرند . امسال HAVOK کاری کرده تا تیم با استعداد ما بتواند با این موتور فضایی رئالیسم تر و حتی بیشتر را برای PES 14 به ارمغان بیاورد . ما فکر میکنیم طرفداران فوتبال درک خواهند کرد که موتور HAVOK چه طور مرز بین شبیه سازی و ورزش را محو خواهد کرد و تجربه ای را برای طرفدارانش فراهم میکند تا به نظر برسد میتواند فوتبالی واقعی باشد . “

 

PES 2014 برای PS3, Xbox 360, PC و PS Vita تا 3 ماه دیگر منتشر خواهد شد .

 

منبع

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی